Sandra & Max

 
I dag firade vi Sandras 21 års dag.
Dom kom till mitt jobb och efter det drog vi till Haninge C på lite ärenden.
 
När vi var klara där så åkte vi hem till mig . Det vart solning och lite vin på plätten. Varmt & gosigt.
 
Sen vart det middag och tårta. Gott
 
Sandra fick en flaska vin och en jätte fin after sun kräm av oss som kommer från HT som doftar ljuvligt av cocos.
Sen fick hon lite annat smått & gott
 
Mätta och nöjda har dom nu åkt hem.
 
Nu vet jag inte om jag kommer träffa Sandra mer på ett tag.
Hon jobbar mycket nu fram till den 19/8 sen åker Max & Sandra till Turkiet i 2 veckor.
 
 
 
 
 
  Till Jossan: Jag hörde att ni oxo ska åka ner till Alanya. Hoppas ni får en fin resa med hela familjen /
   Kram Maria
 
 Till er andra= Natt Natt
 
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

drinken ser god ut

Svar: Tack tjejenKram
Maria Höglund

2013-08-07 @ 01:07:20
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej Maria! :) Tack så mycket! Ja vi ser verkligen fram emot resan, ska bli jätte roligt :)Barnen räknar ner dagarna :) Tack för en mysig och rolig blogg :) Kram Jossan (Sandras Jossan :))

2013-08-08 @ 00:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0