Skjortor & fix

 
Jag var på jobbet några timmar i morse. Jag vaknar tidigt och var på jobbet vid 8.30
Det är så skönt att sitta där själv och jobba och spela hög musik och  få saker gjort.
 
Vid 11.15 tiden kom Max upp på FT
 
Jag hade packat en påse  till honom med saker han skulle ha av mig + flip flop till turkland mm.
Han hade även bett mig att jag skulle ta med en vit skjorta till honom men självklart hade jag glömt det.
Max ska på bröllop på Lördag, det är hans halvbror Alex som gifter sig.
 
Jag fick med allt annat och lite extra men inte skjortan. HAHAHA
 
Det slutade med att han följde med mig hem och provade massa skjortor. Jag har nämligen skit många snygga herrskjortor här hemma.
Max var lite skeptisk först att han skulle hitta någon men istället vart det svårt att välja skjorta så han tog med   sig 3 st. som han gillade.
 
   
                 Max var snygg i alla dessa.
 
 
Innan vi drog hem till mig så var vi i Haninge C och växlade pengar på Exange till Turkiska Lira och köpte det sista han och Sandra saknade till sin packning som schampo & balsam , duschkräm och sollotion 30.
Max fixade det för Sandra jobbar i dag och i morgon. Då slipper hon tänka på det.
 
Vi avslutade med en mysig lunch här hemma och lite Turkiet snack.
 
Nu kommer jag inte träffa Max & Sandra på ett tag. Önskar dom en fin resa.
 
Nu ska jag kolla Hells Kitchen.
 
  God Natt alla fina / Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0