24/12 morgon

 
Å vilken mysig start på Julafton
Vi började med en jättefrukost med färska croissanter, frallor, gröt, varmchoklad och yoghurt
Efter frukost så delade vi ut några klappar innan Sandra skulle åka mot sin familj och fira Jul.
 
Mina morgon paket vart dessa fina saker:
 
 
 Av Sandra fick jag denna fina kimono som jag tänkte ha på nyår.
 
 

   Ett jättevackert halsband och örhängen i silver av älsklingen
 
 
     Ögonskugga, örhängen och ett etui med nagelsaker & sax / perfekt att
      ha i handväskan.
 
 Ungarnas jul ser ut så här, Sandra firar med oss på morgonen sen åker hon till sin familj !
 
 mina grabbar är med mig hela julen men Max lämnar mig en stund på kvällen mellan ca 18-23 för att fira med Sandras släkt, sen kommer dom hit och vi sitter uppe en stund på kvällen och tar Sandras sista paket som hon ska få.
 
 Min älskling är här hela  dagen/natten. Vi har det så himla lugnt & skönt
 Alla skruttar runt i myskläder och bara chillar.
 
 Max & Kalle fick ett schack  i morgon present så dom satt och spelade hela fm. medans jag förberedde  middagen.
 

                                  XO XO Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0