Julafton resume


Vi började ju som sagt med frukost och liten julklappsutdelning
Sen spelade vi lite schack och Playstation / Älsklingen fick Tiger Woods 2014 (golf spel)
 
Vi delade ut resten av klapparna medans Kalle Anka var på.
 
Jag fick så mycket fint / är så  himla nöjd.
 
Vi åt gott och nu ligger vi bara i soffan och tar det lugnt efter en lång promenad med Sune
 
 Nu är det tomt under granen igen, lite av Sandras saker kvar som hon öppnar i kväll
 
 
                           Juldukning
 
 
                                Kallskuret
 
 
                                   Massa godis & fika
 
                                Mina senaste klappar !
 
 
                            En Canada Goose jacka
 
 
                            En ansiktsbehandling (ÅÅÅÅÅ Vad glad jag är)
 
 
       Presentkort på Lindex ( rean kanske)
 
 
      Mera örhängen ( i olika pärlor)
 
 
    En almenacka och ett foto av syrran & barnen
 
 
       En jul bild på Sune och hans kompis Simba
 
 
     Sune fick en gris som nöffar av syrran i julklapp
 
 Han älskar den ...... Man pallar lyssna på den i  ca 5 min sen måste matte vila öronen
 
Jag fick lite annat smått och gott, en fin spegel, tröja och en parfym.
                  Hur glad är inte jag ?
Jackan & ansiktsbehandlingen ligger i topp men sen är jag super Happy för allt
Mest glad är jag för min familj och all kärlek såklart.
 
          God Jul på er / Maria
 
                                Hur har eran jul varit ?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilka bra klappar du fick! Ha en skön juldag nu :) kram

Svar: Tack, desamma till dig
Maria Höglund

2013-12-25 @ 14:31:49
URL: http://Nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Medberoende

Snygg jacka!! Och fina andra julklappar också! :)

Kraaamiiisar!

2013-12-25 @ 18:41:10
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Anonym

Sune och grisen (som dessutom säger nöff nöff), hur underbart får det bli?!!! :D

2013-12-27 @ 14:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0