Julfirande.

 
I dag hade vi jullunch på jobbet med alla ungdomar och anhöriga + personal
Jag är så himla glad för det jobbet jag har och alla underbara kollegor.
I 8 år har jag varit på FutureTeens nu. Vart har den tiden tagit vägen ?
 
Fick massa fina presenter, choklad & blommor
                    Tack till alla.
 
 
 
 
     Massa god mat & snarr
 
 
                    Min tallrik
 
 
Vi hade en egen liten tomtenisse, lilla söta Albin, Tyvärr så fick jag
bara ett kort med honom där det var med en ungdom på kortet
som inte vill vara med på bild så jag kan tyvärr inte lägga upp den bilden men Albin delade ut alla
julklappar. Han var så söt...
 
 
 
     Fina blommor och fina kort från kollegorna
 
     En underbara dag helt enkelt.
 
                      XOXO Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0