Lite Fix

 
Jag skulle ju vila idag men icke sa Nicke ! jag ser det mer som en andlig vilning när jag får pula i min egen takt här hemma.
Ingen tid att passa liksom.
 
Kalle sov ända till klockan 13 och Max & Sandra lämnade tidigt i morse för att åka hem till S & J
Sandras coola pappa & gulliga extra mamma.
 
Dom skulle fira lite jul och sen äta på Olerys och åka Go Cart / Kul
 
Jag har tvättat lite, små pulat med saker, betalat räkningar, sorterat papper, stekt hamburgare
tagit 2 promenader med Sune och sista gången klev han i en stor skit hög så då åkte han i badet när jag kom hem och fick sitt julbad. Nu är han så ren & fin igen.
 
Och självklart har jag  ett nytt lass med massa hund  handdukar som måste tvättas / HAHAHA
 
Tågbiljetter till mamma är beställda, jag åker dit  med mina syskon på Lördag och myser med mamma.
 
  
 
   Tittade ni på VS faschion showen igår på tv ?

                              Ha en fin kväll / Ia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Goood fortsättning önskar jag dig! :)

Kraaamaaaaar!

Svar: Desamma gumman
Maria Höglund

2013-12-25 @ 18:38:13
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0