Min dag

I dag har jag verkligen fått massa gjort, orkar inte dra allt men nu är dagen klar.
Skönt.....
Jag skulle avsluta dagen med att ta emot en tung skinnsoffa .
Inga problem tänkte jag
 
        MEN.....
 
- Den ungdomen som skulle hjälpt mig behövde gå hem så min älskade Kalle kom och hjälpte mig.
- soffhelvetet var för stor för att komma in i hissen så vi fick bära soffan upp för 4 våningar
- soffan var för bred för svängarna i trappen så vi behövde lyfta soffan över räcket ganska högt för att komma    runt
- den killen som kom med soffan fick inte bära pga. av en operation och en muskelinflammation men vad hade vi för val.Hoppas han inte får men nu.
Kalle & J tog soffan 2 trappor med lite hjälp av mig men som tur var så ringde min Älskade när han åkte från jobbet och var 5 min därifrån så han kom och hjälpte mig och Kalle att ta soffan sista våningarna
 
Huga va tung den var, stackars Kalle , han gick först , baklänges och såg inte trappstegen.
 
Tack snälla snälla Kalle.
Nu är min rygg fuckt up, jag får inte lyfta tungt pga. diskbråcket egentligen men det är tur att man har starka värkisar.
 
                                  Nu är det klart i allfall / Nice
 
            
 
                         Lilleman
 
Jag hann även få stryk i biljard av Kalle men jag spöade honom i pingis.
 
 
    I kväll är det Blacklist / Woop Woop
     Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Ooooh, den där soffan såg inte lätt ut! Bra jobbat!

Kraaaamaaaar!

Svar: Hoppas allt e bra med dig ?
Maria Höglund

2013-12-12 @ 20:04:45
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0