Middag med mina älskade!

 
HAHAHAHA
 
Jäkla ungar
 
Ingen vill vara med på bild.
 
I dag vart det pasta sås med biff och fjärilspasta
 
 
                  Sandra ska äta hos sin mamma idag.
 
     Mums / Jag har prickar varje dag i min almenacka denna vecka,
    Ingen ro här inte, På Torsdag ska jag äntligen vara med Inger,
    vi ska byta julklappar och äta lunch,
    Det blir full rulle på FT denna vecka
    På Onsdag ska vi handla julmat, På fredag julbord och på Lördag ska jag tydligen få en överraskning av min  Babe. han skulle ta mig någonstans ??????  Ingen aning om vart ?
 
                    Puss & Kram Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som du haft en toppenhelg syrran. Hoppas Kalle mår bättre nu. Kramis

2013-12-15 @ 17:39:34
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Therese

Mums vad gott det såg ut! :)

2013-12-16 @ 08:41:05
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0