Nobelmiddag

Kom ni ihåg förra veckan då jag skrev att jag var så glad för goda nyheter.
Jag är en väldigt stolt mamma.
Förra veckan kom nämligen Kalle hem och sa att en av lärarna hade tagit Kalle till sidan och berättat för honom att han och flera lärare ville nominera kalle till ett av nobelpriserna skolan har varje år för åk 9
Han ville inte att jag skulle skriva något på FB eller Bloggen innan nobelmiddagen var klar...
 
I dag hade dom alltså nobelmiddagen på skolan där flera priser delades ut men tyvärr fick Kalle inte priset, dom var 7 st. som var nominerade,  men jag är sjukt stolt att lärarna nämnde det för honom och att han e så grymt duktig.
Dom tyckte Kalle hade gjort stora framsteg och utvecklas till en mycket duktig elev som höjt betygen och som är väldigt aktiv på lektionerna och som alltid är med och  i salen mm mm.
 
          Jag är så himla glad & stolt över Lilleman.
 
I dag fick han även veta att han höjt betygen i matte & so. Resten av betygen kommer nästa Torsdag på skolavslutningen...spännande...
 
 
  Här är bild från skolmatsalen idag då dom dukat upp för middagen.
  Det hölls tal och dom åt en 2 rätters middag.
  kycklingfilé, klyft potatis och Bea + pannacotta
 
         Hej då från en stolt moder / Ia
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vad roligt! :)

Svar: Tack tjejen
Maria Höglund

2013-12-10 @ 19:22:31
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Vad häftigt! Kan tänka mig att du blir stolt!

Kraaaam!

2013-12-10 @ 21:04:49
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0