Ansiktsbehandling mm

En bra dag men dagens bästa var så klart min ansiktsbehandling på Haninge kroppsvårds studio.
Jag kan varmt rekommendera er att boka en behandling hos Annelie
 
Jag har gjort allt idag känns det som
 
Nyårshandlat, vi blir 9 personer här i morgon
vart på jobbet en stund
Olerys och fixat såser
bolaget
städat
lagat middag (skinksås & tagliatelle)
gjort potatisgratängen tills i morgon
tvättat
Varit på tyggrottan
promenerat med sune

      Äh det e lättare att stoppa här men allt har flytit på bra
 
 
 Jag hittade en skit cool paljett duk på tyggrottan och till det kör jag silver dukning
 
 
      Gratängen e klar men vi ska ha BQ pommes oxo och massa annat gott såklart
 
             Nu ska jag fortsätta lite här sen ta en promenad / Love Ia
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fullt upp! :)

2013-12-30 @ 19:31:08
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0