Tack Kalle

       I dag kom Kalle hem med sin nya svarvade ljusstake
 
 
                               Tjusig va ?
 
I dag fick Kalle veta att han höjde sina betyg i Hemkunskapen, Im Happy
3 höjningar hittills denna termin, men allt är inte klart än.
 
Han fick även veta en helt  annan sjuk grej idag.
 
Kalle har D i engelska och kunde ev. Höja men nu har hans vikarie som dom haft hela terminen
fått något fel på hjärtat och han har varit borta sen i Torsdags, och därför har han inte satt elevernas betyg som skulle varit klara i går
Då funderar skolan, de andra lärarna och rektorn att sätta E på alla elever som Stefan haft för dom inte fått hans omdömen
Så Kalle ska alltså sänka sina betyg för att läraren inte gjort sitt jobb pga. sjukdom?
Jag lovar att jag kommer ställa till värsta livet om det blir så för Kalle ska ju söka in på detta betyg.
Stackars dom säger jag bara om dom gör så...
 
Dom kan åtminstone låta eleverna ha kvar sina betyg från förra terminen men inte fan ska dom sänka.
Då ska dom som har E få IG annars är det orättvist.
 
Rektorn skulle meddela hur det blir i morgon och jag har bett henne ringa mig personligen om dom tar detta sjuka beslut. Då jäv......
 
  Love Ia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Mycket tjuuusig!

Det där lät som en sjuk idé...

2013-12-11 @ 21:03:32
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Annica

Det låter helt sjukt om det blir så. Inte ok, på dem bara. Fin ljusstake, va duktig han är finaste Kalle. Kram

Svar: Tack
Maria Höglund

2013-12-11 @ 21:08:02
URL: http://annicahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0