Väntar

Nu är Kalle på skolavslutning, han åkte trots att han e hängig och hostig för han vill så gärna ha sina betyg.
Jag sitter är och väntar på honom nu. Tror avslutningen slutar ca 19.00
Vi ska räkna betyg och pengar sen. Blir kanske en dyr historia för mig men det e ju bara bra pengar !!
 
250 kr för varje höjning
Förra terminen höjde han 3 st. betyg  a 750 kr.
 
 
Annars är det skit. Alla ligger sjuka här hemma förutom Sandra. Rolig Jul....
Jag vet att många reagerar på att jag ofta är sjuk men jag kan informera om att jag har nedsatt immunförsvar
(inget jag rår för) får en injektions spruta för det ibland!
+ att jag länge har gått och varit småhängig men nu känns det som att det verkligen ska bryta ut, varför är jag inte förvånad ?
Ska ju på galej på Lördag och det är snart julafton och jag är van att  han där uppe brukar pissa på mig
so fuck it 
 Förkylningens morsa e på väg t...... Blääää
 
 
               Men vi ses här senare så ska jag skvallra om betygen
 
 
                                                XOXO Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Krya på er allihopa!

Kraaamaar!

2013-12-19 @ 17:13:43
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0