Vendelsö VC

 
Härom dagen mötte jag 2 gamla patienter som jag mötte ofta när jag satt i receptionen på Vendelsö VC
Jag jobbade där några år innan jag sa upp mig.
Efter Vendelsö VC började jag på FT, Jag har varit på FT i 8 år nu...
 
Jag trivdes super bra på VC och fick mycket bra kontakt med patienterna och doktorerna.
Att sitta i en reception, telefon, fixa, planera & dona med papper och ta hand om folk är något jag trivs med .
Det är lite så  jag jobbar idag på FT.
 
I alla fall så träffade jag dessa 2 personer och dom överröste mig med massa snälla ord, Hur mycket dom saknade mig, att ingen hade varit så bra i receptionen som mig, att jag alltid var hjälpsam, trevlig glad och pratglad med alla.
No Shit !
 
HAHAHA va gulligt av dom, men efter ett tag vart dom nästan osams för då började som tjafsa om vem av dom som känt mig längst när jag jobbade där nere. Men vad spelar det för roll liksom.
Det var faktiskt ofta patienterna kom förbi mig med en blomma eller en chokladask för att dom gillade mig, jag tror också jag var deras lilla jourhavande medmänniska, jag fanns ju alltid där och dom kunde slå sig ner på en stol i receptionen och prata lite medans dom väntade tex. på taxin eller bara för att surra av sig en stund. Jag lyssnade alltid. Förutom när jag hade långa köer då folk skulle till tex. labbet.
 
 Det var skoj att träffa dom, den tiden var dessa 2 inte ett par men det hade dom blivit nu så grattis till dom 2.
 
                      Nu ska jag bara chilla, Sandra & Sune gosar för fullt.
 
 
        God Natt / Ia
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Men åh vad söta, så gosiga!
Kram!

2013-12-10 @ 12:13:12
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Vad kul att vara så omtyckt på ett ställe! :)

Kraaaaaam

2013-12-10 @ 14:30:29
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0