Fullmåne.

 
Idag har det  varit en liten konstig dag.
Jag tycker många har betätt sig konstigt och det har hänt skumma saker och mycket irritation.
 
Det började med att jag skulle in till stan med bussen, helt plötsligt började det lukta brandrök och bussen stannade och en passagerare (bror duktig) skulle gå igenom hela bussen och känna efter värmekällor mm. När han och buss chauffören var klara kunde vi åka vidare. Jag blev en aning försenad...
 
Väl i stan så åkte vi först till Grevgatan och hämtade I:s nagelsaker och sen vidare till Farsta C.
 
I Farsta C åt vi lunch och det smakade skit ... Vi skulle även hitta ett apotek för att I skulle hämta medicin.
I det första fanns det ingen medicin och i det andra stod vi i kö och när det väl är våran tur och vi kommer fram till kassan så sitter kassörskan med värsta dunjackan på sig
 
Inger frågar om hon fryser
då svarar hon
 
- jag e jättesjuk , jag har influensan. Men what a fuck. Gå hem då da.......
 
Inger svarar henne att då tänker jag inte handla av dig.... HAHAHAHA
Det blev alltså inget ärende på apoteken i Farsta.
 
När jag och Inger skiljdes i Farsta så gick jag till pressbyrån.
Det var 2 kassor öppna men folk köade bara i kassan till vänster och när kassörskan blev ledig till höger tog hon bara nästa i vänster kön.
 
Det där kösystemet gjorde många upprörda i kön och folk började bråka och började skrika på ena killen som stod i kassan,, Då svarade han att det är kunderna som bildar kön och sen skrek han högt
 
- jag skiter i om ni slår ihjäl varandra..... HAHAHAHAH
GO GO GO.
 
Jag stod bara och log.
 
Jag orkar inte dra allt annat som hänt idag men alla har som sagt varit lite skumma och nu när jag var ute med sune så kollade jag på himlen, Fett stor Fullmåne !!!!!!!
 
Hm........
 
               Ha det finast. Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Håller med att den här dagen varit lite konstig!
-Brorsan skulle till vårdcentralen och ta blodprov till något och när han och mamma kom dit var det fel på typ datorerna så ingenting fungerade, så de fick vända.
-Brandlarmet gick utan anledning hemma idag.
-Och jag och mamma var helt förvirrade idag och kom sent till frisören för att vi blandat ihop allting...

Sjuk dag! Hahah lite kul ändå ;)

Kramar!


2013-02-25 @ 19:39:50
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0