Jag e sugen...

 
Jag dör snart
Jag vill ha gott gott gott gott gott
 
Jag köpte mig lite salta pinnar till kvällen, Men fan,  hur skoj var det ? . Smakar fan skit hahahaha
Jag vill ha fett, sött, gegga, choklad .,grädde och paj . Jag skulle kunna äta allt.
 
Min syrra hade lagt upp bilder på paj och vaniljsås på fb och en annan vän hade gjort hallongrottor
OMG.
 
Känner mig som en jäkla pundare som behöver drogen Nuuuuuuuuuuu...
 
Sitter tom och funderar på om jag ska  grädda pannkakor, Men palla...
  
       Ni får väl veta i morgon vad jag trycker i mig i kväll
 
 God Natt / Maria
..
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Åh, jag blev också sugen på paj nu!!

2013-02-08 @ 20:29:48
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0