Min dag.

 
Full fart på jobbet, jag har en hög med papper som ska plöjas igenom men  det kommer hela tiden nya projekt så den   blir liggande hahaha
Jag ska försöka ta den i morgon annars tar jag hem den på Torsdag.
 
Jag känner sån arbetsglädje just nu. Jag tycker om att gå till jbbet och extra kul nu när K är tillbaka.
Det är lite småändringar som måste göras så därför planerar vi personalmöte nästa vecka...
 
Nog om jobbet.
 
Lilla Thea fyller ju år idag men hennes kalas krockar med våran dag som vi har körning till träningen för Kalle.
Vi har ju Tisdagar som vi hämtar ett gäng grabbar och sen fördelas dom andra dagarna på andra föräldrar.
 
Vi skickade med Kia ett paket hem till Thea och jag vet att hon har öppnat den och jag vet att hon tyckte om den så därför kan jag visa vad vi köpte.
 
 
 
  En svart klänning under med en cool collegetröja över.
 
 Nu ska jag göra klart i tvättstugan och jag ska förbereda min älsklings tårta för i morgon fyller han år.
 
      Puss på er / IA
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vilka fina kläder! Kan tänka mig att hon vart glad! :)

Kraamar!

2013-02-19 @ 20:23:17
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0