Min Krigare

Kalle har kännt sig dålig länge men precis för honom som för mig så stannar det där.
Det bryter inte ut.
 
Han har ont i kroppen, nacken och huvudet.
 
Han har inte tränat sen  i Onsdags men han kör stenhårt som Gympalärare på sin praktikvecka, Jag har frågat om han behöver vara hemma men han vill inte sjukskriva sig från sin prao.
Han är en krigare.
 
Kalle är helt slut när han kommer hem på em,  Idag slängde han sig i en dusch och kröp ner hos mig i soffan ,
Vi tittade på x-factor USA och det finns en tjej som är med som heter Carly Rose som e heeeelt grym.
 
 
 
 
 
   Mysigt.
 
Vill oxo tacka Kia som gjorde mig en mega tjänst i går. Hon handlade en speciell kräm till min mamma som bara fanns i Nacka Forum.
Tack gums.
 
                         Peace & Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vad duktigt av honom att köra på trots att han inte mår bra!

2013-02-21 @ 18:42:45
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0