Snow

Jag hatar snön,  det ända positiva med snön är att hundarna är rena och inte drar in massa gegg när man kommer in.
 
Hundarna däremot är helt galna i snön. Dom var helt tokiga i morse. Dom brottades och grävde ner sig i snön och sessan ska skita i den djupaste snön som finns så jag rasade oxo ner i ett hål när jag skulle ta upp bajset.. Skrattade typ på mig i morse när jag låg i snön med 75 kg hundar på mig,  när jag ramlade så trodde dom jag busade så båda skulle brottas med mig . HAHAHAHA. Hoppas ingen såg oss.
 
 
 
 
 Nu har jag pulat hemma, jag drog fram spisen och städade bakom den.
Sen drog jag fram min soffa och damma och skurade bakom den.
Hela lgh fick sig en omgång med snabeldraken.
 
Nu känns allt rent & fräscht och jag är nyduschad och jag har tagit 2 värktabletter och krypit upp i soffan.
 Hoppas ni får en skön Söndag / Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0