15 år.

 
                 Idag fyller Kalle 15 år.
 
980116 kl 10.05 föddes denna ängel.
Som ni vet är mina grabbar mitt allt och idag är det Kalles dag.
 
   
 
     Du är mitt allt / Grattis finaste bästa snällaste duktigaste Kalle.....
 
Idag blir kommer Max & Sandra hit på middag, Kalle har önskat sig Lövbiff & pommes.
Jag förberedde min tårta igår så den är klar. Jag vill alltid göra den dan innan så den blir riktigt saftig.
Kalle fick frukost på sängen i morse, väldigt tidigt...
Han hade önskat sig slantar som han hade i ett kuvert på frukostbrickan.
 
  Nu ska jag mysa lite och vara med Kalle innan han ska till skolan.
        Tjao Maria

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Grattis till grabben

Man får skoja till de ibland. kram

2013-01-16 @ 09:51:32
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Medberoende

Åh grattis till honom i efterskott!

2013-01-17 @ 19:52:39
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0