Alltid ett Men....

 
Idag rullade vi mot kungsholmen för att kika på diskmaskinen.
Den var i jättefint skick och killen som sålde den var sjysst.
 
Han bodde skit fint vid vattnet i en hyreslgh (skb) , han var nummer  52 på lägenheten och han fick den. Hur tur har man då. Där ser man också hur många som står i bostadskön som inte har någon stress att ta lägenheterna dom blir erbjudna.
 
Det var ett pyttelitet fel på silen som vi kan åtgärda själva
 
MEN
 
Här kommer alltid den obligatoriska Men...
När vi kommer hem så ser vi att vattenslangen läcker vatten. Som tur var så kollade Ä en extra gång under maskinen och det var då vi upptäckte vatten. Vi kollade slangarna och upptäckte en spricka.
 
Ja Ja
I morgon ska vi på jakt efter en slang dåra men dom ska tydlgen kosta ca 140 kr ny.
 
           
 
Maskinen
 
                                          200 kr
 
Så efter slang så kan man säga att den kommer kosta ca 450 kr med bensin mm.
Taget tycker jag.
 
                          Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Låter som ett kap!
Diskmaskin är typ det bästa man kan ha, något jag tänkte extra mycket på igårkväll då jag var tvungen att diska allt för hand. Pappa hade glömt att köpa disktabletter och ingen ville att disken skulle stå till idag så då fick jag diska allt, hemskt!

Hoppas du haft en bra helg! Kraamisar

2013-01-13 @ 20:08:52
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0