Bra & dåligt.

 
 
Tycker mitt år har börjat bra och jag har varit glad men idag var en riktig skitdag.
Mycket har gått fel.
 
Först klaffade inte allt med diskmaskinen men jag tyckte det var en värdslig sak.
Sen sprack det en glasflaska på balkongen så det var glas överallt
och hela middagen vart förstörd.
 
Våran ugn suger verkligen
 
Vi var så glada när vi flyttade hit eftersom vi hade en spis med platthäll och varmluftsugn. Ända sen vi började använda ugnen så har vi varit besvikna.
Vi tror att den är riktigt galen & trasig.
 
Allt blir bränt och det luktar i hela lgh och det ryker ur den som om det brinner.
Obs!!!  den är superren.
 
Tex. så skulle våran pizza vara inne i 10-15 min i varmluftsugn och 15-20 i vanlig. Efter 4 min så var pizzan en kolbit och fick slängas och det gjorde mig på så dåligt humör....
 
 
  så är god såg den ut innan den åkte in i ugn.
  Sen åkte den svarta pizzan i soperna
 
 
 
Kan rekomendera denna starka salamin på pizza.
 
 Det slutade med 2 knäckemackor till middag.
 
Sen tycker jag kylan suger också. Vi hade 13 minus nu på kvällen så jag kunde inte ta en långpromenad
Frös skiten ur mig efter 10 min.
 
Bra:
- solat
- I dag har jag varit utan godis och kaffebröd exakt 8 dagar. WOOP WOOP
 
             God Natt / Maria
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Kämpa på, du är as duktig!!

2013-01-16 @ 20:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0