Hola.

 
Tjo
 
Verkligen full rulle idag. Jag har haft extra energi idag.
 
I kväll blir det lite fix hemma och sista avsnittet av Inkognito.
 
Jag vet inget roligt att läsa kanske.......
 
Snart är det dax för Kias 40 års maskerad/fest. Jag längtar.
Den 18:e ska jag ut på jakt efter det sista som jag skulle vilja ha till min outfit  men inget som är akut så
hittar jag det så gör jag ?
Sen ska Kias present inhandlas.
 
                         
 
     Jag & Kia
 
 
 
                          Ses senare / Maria

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vad skönt och känna att man haft extra energi! :)

2013-01-09 @ 19:18:26
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0