Hoppas.

 
Idag ringde jag på en diskmaskin på blocket för 200 kr.
Finns i kungsholmen och den ska tydligen fungera utmärkt. Man blir alltid skepptiskt när det är billigt
 
Jag ska titta på den i morgon.
 
Sen letar jag vidare efter en vit byrå eller garderob. Måste lösa mina kläder som just nu kaosar.
 
Jag drog och solade förut och det är tur att jobbet ligger dörren brevid för jag höll på att kissa på mig så jag fastnade en stund på jobbet. Efter det träffade jag sandra på Gina .
 
Annars har dagen lunkat på.
 
Ps. Inget godis & kaffebröd än. och I morgon är det 1 vecka utan skiten
 
   Ses senare / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Vi har en ikea Malmbyrå i ek som du kan få köpa för 200 kr om du vill! (Dock har lådbottnarna en förmåga att strula längst in) Men inga problem att ha kläder i :) Vi måste göra plats för spjälsäng ju! ;)

2013-01-12 @ 20:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0