I morgon.

 
I morgon smäller det...
 
Min fina vän Kia har sin 40 års fest / maskerad i morgon.
Festen är på en restaurang ute på Ingarö.
 
Vi ska ses kl 17.00 för en fördrink och tiltugg sen blir det lite mat och Rock n roll med ett liveband
 
Alla ska klä ut sig , bara det är superroligt.
 
I morgon får ni bilder på mig och mina vänner som ska förfesta här hemma.
Det blir vin redan kl 14.00 på dan och det hör ju inte till vanligheterna.
 
    Nu ska jag chilla en stund och jag tänkte hoppa i säng tidigt för det blir en väldigt lång dag i morgon.
                Festandet kommer pågå minst i 12 timmar.
 
   Ha en underbar Fredagkväll / det ska jag ha.
 
IA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0