Loppis

 
Det har Verkligen varit full rulle hela dan.
Från 8.30-14.30 har jag sprungit i ett förutom break för frukost med ungdomarna.
Fan va fort tiden gick och jag tror jag har förbränt massa kalorier.
 
Vi har ett litet loppisrum på jobbet och i morgon ska vi köra en utförsäljning  av det mesta så vi har flyttat in nästan allt till köket och sen har jag städat och skurat golv och även rensat lite i kylen.
 
Självklart ordnade jag lite extra jobb till mig då jag slog sönder en sillburk.
Jag skurade typ 10 ggr men ändå stank det sill i hela korridoren
 
Blääääää
 
 
 
 
 
 Mycket barnsaker + kläder och mycket mycket annat
 
Handenterminalen 4
plan 11
 
 Tid: 15-19
 
Det är fortfarande fler saker kvar att flytta men vi är mer personal som kan lösa det i morgon.
 
            Kram Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0