Nott på G.

 
Jag tror jag har nott på G i kroppen jag är  snorig och har  ont i hela kroppen. Känner mig jättetrött.
Men det har inte riktigt brutit ut så jag hoppas att det vänder tillbaka.
 
Var på FT en snabbis och sen mötte jag upp Max.
 
Max skulle på intervju i Haninge i dag men det låg en lapp i receptionen att hon som han skulle ha mött uppn  hade fått förhinder. Synd att max fick resa 1 timme för att få det beskedet. Det är ju 2013 trots allt och det finns ju mobiltelefoner. + att hon hade i tidigare samtal frågat Max om han hette Max eller Mats ???
 
Max svarade Max . M A X
 
Trots det så stod det Mats på lappen i receptionen idag. Lite snurrig kanske.
 
  Va rädda om varann / IA
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du slipper bli sjuk!!

2013-01-03 @ 14:33:34
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0