Solade.

 
Idag när jag var i Haninge så passade jag på att sola i 15 min.
 
Tycker det är lite länge att ligga still 15 min och jag brukar föredra det lite exclusivare solariumet som bara tar 8 min men det är lite dyrt.
 
Känner att det hättar lite i fejjan.
 
Jag var uppe en snabbis på jobbet och sen hem igen för fortsatt pyssel och en lång promenad med sune.
Efter promenaden fick sune duscha så nu doftar han gott igen.
 
Nu har jag time out en stund.
 
Idag fick jag ett väldigt rolig besked / plötsligt händer det.... Happy
 
                      Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag är glad för din skull. Kramis

2013-01-10 @ 17:41:06
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Vill också sola! Har bara gjort det en gång på solarium, men i typ tio minuter bara och det hände ingenting,. haha! Var livrädd att bränna mig + att jag inte pallade ligga still så länge.

Något roligt besked du vill dela med dig av? :)

Kraaamisar!

2013-01-11 @ 20:22:16
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0