3 timmars bus.

 
Min syrra var hundvakt till lilla valpen Simba i kväll. Hennes kompis skulle gå på restaurang..
 
Hon skulle komma hit kl 17 så Sune och Simba skulle få leka  av sig lite men det slutade med att dom busade i
3 timmar med ca 5 minuters sömn.
 
Nu är Sune helt utslagen...
 
En mysig kväll. Vi hann och tömma en vinare under buset.
 
                                   Här kommer lite busbilder:
 
 
 
 
 
                               Syrran
 
 
                             sötisar
 
 
 
 
                                    Arga leken börjar nu !!!
 
 
                                 Här somnade dom ca 5 min
 
 
 
                      Jobbigt med valpar / hihihih
 
 
   Man blir trött av valp lek.
 
.
 
                                     Kalle ville oxo valp gosa
 
 
     En mysig kväll . Jag skulle vilja ha massa hundar om jag kunde..
 
                         Tjo / Ia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0