9 veckor.

 
 I förra veckan fick grannarna över mig hem sin lilla valp Molly.
 
Molly är en blandis mellan schäfer & rottis.
 
          Hon e så himla söt.
 
Hon fick också komma in till mig idag och busa med Simba & Sune.
 
 
 
 
 
 
                              Låt mig presentera Molly 9 veckor
 
I morgon ska jag vara hundvakt till denna lilla docka när hennes matte har tvättstugan.
 
Mycket hundsnack i kväll men det hör samman med mig  Vad vore livet utan hundar.
 
               Go Natt & sov gott
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åyh vilken fin valp!!!

Mammas landställe ligger i Ektorp, Nacka. Så det är nära o bra :)
Ha en fin lördag.
Kram

2013-07-20 @ 07:28:47
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0