En toppendag

 
Vilken bra dag jag har haft. Fått massa gjort, både hemma och på jobbet.
 
Efter jobbet hade jag date med min underbara Reneé.
Vi är barndomsvänner och har sjukt kul ihop. Vi har gjort dom sjukaste sakerna ihop när vi var yngre.
 
Nu är vi 2 städade gamlingar (blink)
 
Vi har alltid massa och prata om så även idag. 2 timmar ihop känns som 5 min.
 
. I dag gick vi på en liten shopping runda.
 
Hon var ute efter jeans till sin man som fyller år på Torsdag och jag fyndade en skit snygg blå blus på Lindex för
79 kr.
REA fynd.....
 
Sen åt vi på Thai restaurangen som ligger utanför Haninge C.
 
Jag har aldrig ätit där för jag har alltid trott att dom bara har sushi men ack vad jag hade fel.
Jättegod Thai mat så där kommer jag äta fler ggr.
  
 
 
 
 
               Tack Reneé för idag / Kram Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0