Massa surr om ditt & datt

 
Alltid när jag har med mig Sune till Jobbet avslutar vi promenaden med ett dopp i fontänen vid
     Poseidons Torg
 
 
 
 
 
 
 
      Jag har haft en bra dag i vanlig ordning. Poseidons Torg har fått en ny boule bana,
      Dit skulle våra   ungdomar på FutureTeens i dag och spela.
 
      Jag saknar min älskling som är borta mycket just nu i jobb. Tomt.
 
      När jag kom hem vart det lite krattning på plätten för regnet hade gjort sitt,
       alla rosbladen hade fallit ner på gräset  och det var allmänt rörigt.
 
      När jag promenerade hem idag mötte jag en favorit kille som jag tycker mycket om.
      Jon Jon. Alltid lika kul att prata med honom. Vi kommer ses igen på en fest den 24/8
 
            Ja Ja / Ha det fint
 
      Ia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det ser svalkande ut!!

2013-07-31 @ 19:53:08
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0