Fröna.

 
Som förstagångare med en liten trädgård så är jag rätt nöjd med mitt resultat
 
      Älskar att pula med blommorna.
 
Nu på kvällen skulle jag bara fixa lite med en blomma men det slutade med att jag fyllde en säck med ogräs och massa smått & gott., pysslade i en timme där ute.
 
 
    Här är mina sommarfrön
 
 
   Här växer det lite vilt då jag bara strödde ut massa frön men jag tycker det e fint.
 

    Min långa blåklint
 
 
      Det kommer massor av knoppar
 
                  Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad fint! Kul att se det där resultatet då jag kommer ihåg hur det såg ut från början tack vare bilder som du visade då på bloggen! :)

2013-07-08 @ 22:39:08
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0