Hemma igen.

 
Nu har jag varit på FT och  i Haninge C. Jag gjorde allt på min lista förutom en sak.
Det kan jag ta i morgon.
 
Jag får verkligen inte igång min hotmail.
Idag ringde jag till microsoft för att få prata med support men tror ni dom har en support för just mitt ärende ??
 
Noppe...
Bara en chatt tjänst på nätet där man måste gå med i en commynity grupp (vet inte hur det stavas ) för att få svar.
 
Jag var så arg & frustrerad när jag satt på jobbet så jag är glad att jag var ensam där ( hihihi)
 
Vet verkligen inte vad jag ska göra.
Alla viktiga mail sitter där och alla mina mailadresser.
Just nu ser det ut som att jag får ragga nya adresser och skapa en ny mailadress.
 
Suck...
 
 
Nu är det bara lilleman och jag hemma. Vi ska väl göra nott mysigt .
Min Darling slutar alltid kl 13 på Fredagar men idag har hans chefer (höjdarna) bjudit med honom på en golfmatch
Mysigt med gemenskap och lite annat än jobb.
 
Hoppas dom får skoj och att  det går bra i blåsten så inte golfbollen flyger åt Helvete.
 
Här är en bild från morgonmyset. Viktigt att ligga nära.....
 
 
 
                                           Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Myyyys-Suuuune!
Trist att du inte kommer någon vart med hotmailen...

Kraaaamiisar!

2013-07-19 @ 15:56:52
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0