Hur tänkte SL ?

 
Sl:s jävla acceskort & reskassan suger verkligen kamelpung.
 
Hatar det
Idag när 2 bussar stannade vid terminalen och släppte på människor så ser jag att bussarna har fått en lapp som man ser på utsidan av bussfönstret där det står
 
Så här fungerar reskassan :
 
.......
.......
.......
 
Men vad tänkte dom. Att folk ska springa bredvid bussen och läsa medans den kör !!! 
 
Att hinna med det under tiden dom släpper på människor hinner man ju inte heller eller ska man be chauffören stanna så man kan  lära sig skiten. Puckon alltså
 
     Kram Maria

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Ibland undrar man verkligen hur folk tänker
kram

Svar: kram tbx
Maria Höglund

2013-07-08 @ 18:03:03
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Medberoende

Jag har också lagt m'ärke till en sådan lapp vid bussfönstret. Heeeeelt sjukt! Dom är inte kloka någonstans.. När det fortfarande var skola och jag åkte varje dag hörde jag folk som frågade om hjälp nästan varje dag. Inte många fattar hur den där reskassan fungerar... Kanske för att det är nytt, men krångligt kommer det nog alltid vara ändå!

2013-07-08 @ 22:43:07
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0