Klart

 
Nu är tvätten klar. gardinerna hänger uppe igen för torkning
Älskar att tvätta dom och sen hänga blöta , det doftar så gott av sköljmedel.
 
Nu på kvällen så tittade syrran förbi.
Jag var nog inget roligt sällskap då hon precis kom mitt i Dallas + att jag var pisstrött.
Hade precis degat ihop i soffan.
 
Vi surrade en liten stund sen tog jag ett skönt bad.
 
        Nu ska jag blogga och läsa bloggar sen ska jag sova.
 
 
 
 
      Myser på plätten
 

       Tvätten doftar ljuvligt
 
 Ha en fin kväll / Ia
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vad härligt att kunna hänga tvätten ute sådär! Lite lyxigt måste jag säga :)
Ha en fin dag

Svar: desamma tjejen
Maria Höglund

2013-07-05 @ 09:36:40
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0