Kväller.

 
Återigen en toppendag.
 
Jag mår så bra just nu. Känner mig lycklig.
Jag har verkligen världens bästa familj , mina barn, hund och pojkvän är dom bästa och denna vecka har jag rört mig med mina vänner som betyder massa för mig
och det är så viktigt att ha kompisar som man kan lita på till 100 %.
Jag älskar dom och vi har så sjukt mysigt och kul ihop.
 
Jag är bara lyckligt lottad helt enkelt.
Många saker är tunga ibland så som ekonomin och min vikt mm men när man har vänner och familj så överväger det allt. Vad gör det då liksom.
 
Till kvällen :
Jag och Sune var på en promenad och då gick vi in på Ica och köpte lite jordgubbar.
Nu är det Hells kitchen så jag säger
 
Natti Natt / Maria
 
     Laaaater
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt!

2013-07-18 @ 23:28:40
Postat av: Medberoende

Åh så härligt att höra!

100 % sanning!

Kram!

2013-07-19 @ 11:28:29
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0