Min kväller

 
Max kom förbi 2 ggr i kväll
 
Först innan han gick till sin polare och sen efter dom kom hem från Haninge C
 
Alltid lika mysigt att ha honom hemma. Han ville att jag skulle fixa mat åt honom när han kom för makaronilåda eller Lax  passade inte som jag hade hemma, men jag sa nej till det så han köpte med sig en kebab med bröd.
 
Han lämnade in sitt cv till butiken idag så vi får se om dom kanske hör av sig framöver.
 
Annars har jag jobbat lite hemifrån, småstädat och plockat sånt som ligger här & där
Bäddat rent eftersom jag äntligen har tvättstugan i morgon kl12.00.
7 dagar sen jag tvättade. Oj Oj va tvätt jag har.
Fixat på plätten.
 
       Nu ska jag läsa lite  bloggar innan jag ska säga hej till Jon Blund
 
 
                                Max i kväll
 
 
    Dagens middag. Lax med grönsaker
 
                    Go Natt vänner / Ia
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0