Skitmorgon.

 
Natten har varit bra på alla sätt & vis. (blink)
 
Men morgonen började sämre
 
Någon jävel har försökt eller lyckats komma åt mitt Hotmail konto.
 
Alla har fått något mail av mig där det står Fatburn.
 
OBS!!!!!      Öppna inte det mailet.
 
Det är INTE jag som har skickat det.
 
Nu försöker Hotmail åtgärda det. Blir galen för jag sköter mycket jobb därifrån och alla mina kontakter ligger där.
 
Hotmail/Microsoft är roliga.
Dom vill att jag uppger vilka jag mailade senast och vad jag hade för ämne och gärna 4 mailadresser som jag skickade till.
Omg
 
Jag har ju allt på mailen och jag har definitivt inte mailadresser i huvudet.
 
Ja Ja nog om det.
Nu har jag gjort Lövbiff rullader till kvällsmiddagen och skalat potatis för till rulladerna blir det pressad potatis.
 
 

    Rull rull
 
 
      Nu sjuder det. sen ska det gotta till sig under dagen.
 
Nu ska jag gå till jobbet. Ha en fin dag
 
  Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Fyfan för den som hållit på med din hotmail!

Vad duktig du är med mat, du fixar alltid ordning så tidigt! :)

Hoppas du får en bra torsdag. Kraaaaaam!


Svar: Tack.
Maria Höglund

2013-07-18 @ 12:19:59
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad gott det ser ut:)

2013-07-19 @ 01:07:32
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0