Trött

 
Jag var så trött i går kväll. Kunde inte ens sitta uppe och vänta på grabbarna.
 
Nu är jag piggare.
 
Vår kompis Janne är i Turkiet (Alanya) i 3 veckor. Han har snart varit nere en vecka och kommer hem den 15:e
Han är nere med sin tjej och barn + massa kompisar.
 
Vi pratade igår och han bjöd ner oss till Turkiet.
 
- Han ville att vi skulle hoppa på 1:a planet ner dit. Han betalade allt
 Kom Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu bad han...
 
Tyvärr är det inte så lätt.
 
Jag jobbar
älsklingen jobbar
ingen hundvakt
vill inte lämna Kalle
 
Det hade varit as kul såklart men vi tar det nästa år istället.....
 
Nu ska jag duscha och snart gå till jobbet.
 
                 Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0