6/6

 
Den 6 juni svenska flaggans dag så fyllde jag år.
 
Nere i Belek och på resorten så kunde man välja en annan slags restaurang 1 gång under veckan.
Vi tog det valet på min födelsedag.
 
Man kunde välja på
franskt
italienskt
mexikanskt
kinesiskt
 
Vi valde kinamat
 
Sagt och gjort ... När vi kom dit så hade dom bara lagt massa oranga blad på mitt bord, bara det vart pinsamt.
Usch. Jag försökta skrapa bort alla bladen. Jag började skratta och jag tyckte alla stirrade på mig.
 
 
Vi får in menyn och vi väljer
förrätt
varmrätt
efterrätt
 
När förrätten kommer in så blir jag skitbesviken. petar bara lite i maten.
När varmrätten kommer in så smakar den ordagrant skit
Fy fan
Sunes hundmat smakar nog bättre. Jag meddelar servitören att jag inte kan äta maten och vi lämnar
 
Usch.
Det slutar med att vi äter på buffen lite senare...
 

    Vårat bord, maten ville jag inte ens fota
 
 

                            Så här fint gjorde dom...
 

                   På mitt hotellrum  på mitt hotellrum
 

                                På min säng
 
         Kram Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jag hade heelt missat att du fyllde år på nationaldagen! Grattis i efterskott! :)

Synd med maten bara!

Kraaaaamar!

Svar: Tack Hjärtat
Maria Höglund

2013-06-14 @ 12:15:08
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0