Allsång

 
Grymt besviken på 1: programmet
 
Jag brukar inte titta på allsång men jag tittade eftersom Gyllentider var med , men shit vilken sämst låt dom körde först.
 
Sen Carola med sitt skitsnack om Tro och Gud.
Vet nämligen lite om den snärtan som är långt ifrån Gud......
 
   Men Men
 
Killen som spelade gitarr själv för Carola med en låt som Carola hade skrivit var bäst i detta program
och Zara Larsson såklart, skit duktig tjej...
 
Annars har kvällen varit lugn och skön här hemma.
Trevligt med gäster och fått lite fixat också.
 
Vi har även haft ett familjeråd här i kväll och kommit fram till ett bra beslut tillsammans. Känns bra
Vill inte ta det här då det är privat men alla är på samma bana....
Skönt när vi kan diskutera för & nackdelar med saker & ting.
 
    Jag känner mig lite sugen på nott, ska kolla vad som finns i skåpen och sen är det Natt Natt och ny arbetsdag  i morgon
 
                               XO XO Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0