En skön dag.

 
Jobbet flöt på bra. Jag gick hem vid 13.30
 
När jag lämnade jobbet så vart det klarblå himmel. Jag skyndade mig hem för att njuta av solen.
Jag behövde inte handla idag, älsklingen hade fixat alla tunga saker.
Hundmatssäck 15 kg och läskbackar och tvätt & sköljmedel mm. Skönt.
Allt för middagen hade jag hemma.
 
I kväll  gjorde jag  en underskattad middagsrätt som jag verkligen älskar
 
Makaronilåda med finrivna morötter
 
 
Makaroner, massa bacon och stark choritzo korv och äggstanning + kryddor.
sen in i ugn.
Verkligen såååååå gott.
 
Nu har jag pulat på plätten, vattnat och snackat med my flowers..
 
 

      Gammal bild...
 
I morgon skulle jag ha åkt till Inkan och fixat mina naglar men jag hoppar över det i morgon då jag måste tvätta och sen ska jag hjälpa Max med lite saker.
Max jobbar på dagiset bredvid mig i morgon så han dyker säkert upp på morgonen och på lunchen.
 
       Laaaaater / Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0