Kvällspyssel.

 
Jag har plockat lite i köket och gjort midsommartårtan, självklart blir det min klassiska frukttårta med jordgubbar.
Jag har pulat lite på plätten och vattnat alla blommor och gräset.
 
Vi ska ha några kompisar över i morgon och bara ta det chill.
Vi sa att man kan komma hit när man vill under dagen   och att vi grillar på kvällen men dom som kommer tar med sig eget kött och eget dricka och man fixar lite själv så att inte jag blir stående i köket hela kvällen.
 
Min plan är att sitta i solstolen med en kall och bara njuta av lugnet och njuta av att bara softa med goa vänner.
 
Nu ska jag tvätta rent min tattoo och sen borsta tänderna, jag är trött.
 
                      God Natt alla fina / Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0