Snygg klänning.

 
Snodde 2 bilder av min syrra från allsång i går.
 
Min syster är en riktig allsångsnörd.
Hon tar semester alla Tisdagar och är på skansen från tidig morgon til sen kväll.
 
Jag har skitsvårt att fatta vad det är som är så skoj men dom är ett stort gäng som är som en allsångsfamilj och det är hennes grej liksom. Dom har skitkul tydligen.
 
Hennes dotter är en autograf jägare och får alltid massa coola autografer och igår fick hon autograf från dom flesta i programmet.
 
Jag vart så förtjust i Carolas snygga gröna klänning som hon hade på sig igår.
Verkligen min stil och färgen var så läcker.
 
      Se bilden  !!
 
 
                                                                                              Bilderna är lånade från syrran min....
 
         Min systerdotter Nova med Carola H.
 
  
Nu börjar strax Dallas / Ia
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Vad häftigt för henne! :)

2013-06-27 @ 04:35:00
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0