ÅÅÅÅ så gott.

 
Milda Matilda va gott det var med våfflor idag.
 
        Jag skulle lätt ha kunnat äta mer än 2 st.
 
 
 
 
 En bra dag på jobbet, full rulle
När jag var klar för dan tog jag & sune en promenad hem och shit va skitig han blev av allt smältvatten & lera
Han fick bada sin mage och tassar när vi kom hem.
 
Sunes lilla kontorskompis bella löpte idag så Sune fick ligga i ett annat rum på jobbet ,  så det innebär att han får stanna hemma resten av veckan så det inte blir små hundbebisar....
 
Ha en fin Eftermiddag / Maria

Kommentarer
Postat av: eviz

Hejsan cool blogg! :D
Är så avis på alla som får äta våfflor medans jag inte har fått några idag o;
Hoppas du mår bra och att du får en awesome dag!
Kolla gärna in min blogg med, den är lite annorlunda ifrån de andra tjejbloggarna, sprid den gärna ifall du vill med! Kramar på dig! :D

2013-03-25 @ 15:10:59
URL: http://evizlandin.blo.gg
Postat av: Sanna Eriksson

sv: jag kommer bara vara hemma, kanske vara med kompisar och sånt. själv? :)

Svar: jag ska bara slappa och träffa släkten på påskaftonKram på dig
Maria
Maria Höglund

2013-03-25 @ 17:20:46
URL: http://sannaerikssoon.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Åååååh vad gott!
I år blev det inga våfflor den här dagen för mig, sååå tråkigt, men våffeljärnet är sönder.

Ville mår som vanligt igen (konstigt beteende..), tack för att du frågar! :)

Kraaamisar!

2013-03-25 @ 20:49:54
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0