Handen.

Snabbvisit på jobbet idag.
 
Jag kollade post, kokade kaffe och tömde maskinen och fastnade i ett telefonsamtal.
 
Personalen börjar 12 idag men jag gick innan dom kom.
 
Jag och sune tog en promenad till Handen och tog bussen hem. Väl på bussen så kom det in ett gäng ungar med sin lärare, ungarna var kanske 12-13 år
dom hade vart på torvalla och 3 av dessa ungar var så fruktansvärda mot sin lärare så jag var tvungen att lägga mig i. Usch och fy..... Dom riktigt hånade sin lärare....  snorungar.
 
Jag sa :
 
- Visa lite jävla respekt för er lärare mm, orkar inte dra allt här men dom vart rätt tysta......
 
Nu ska jag mysa med min hund och kolla lite tv.
 
     Puss & Kram Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0