Hiss och mest Diss

Hiss & Diss
 
Som jag skrev fick vi bra av försäkringsbolaget för den krockade bilen.
Nu löser Försäkringen vårat billån så nu måste man ju finansiera en ny bil. Hm.....
Både hiss & diss
 
Jakten kan börja. 
 
Sen fick vi nya spisen idag . Men puckona på Akelius har gett mig en vanlig ugn, Jag ska ha en varmluftsugn...
 När vi skulle bränna ur ugnen så vart skåpen bredvis spisen jätte varma och då kände vi på framsidan på spisen och den e glödhet. Skulle vi ha ett litet barn här hemma och den skulle ta på spisen så skulle ungen bränna ihjäl sig. Inte ok.
Jag har felanmält igen... Kul på en splitter ny ....
Fet diss
 
IPhone strular....
Diss
 
Min bästa BH gick sönder idag. Suck
Diss
 
   Bara massa diss / Jävla skit dag....
 
  Maria
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Synd att det sket sig med ugnen! Fin var den ialla fall!!

2013-03-06 @ 16:46:25
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0