M & K

Mina Boys och jag var i stan.
 
Men herregud va folk det var I stan idag.  Löning och sportlov...
 
Vi var på H&M och Gate one och Indiska och Jack&Jones Bla.
 
Kalle var så himla gullig. När vi var på Jack&jones så köpte Kalle ett par skitsnygga jeans till Max.
Hur söt som helst.
 
Sen skulle vi äta lunch. Vi gick till Kungshallen men det fanns inte en sittplats, vi gick vidare till tacobar men där var det oxo packat , vi prövade även med Böfhus men dit var det kö mitt på dan...
 
Vi slutade på donken (Igen)
 
 
 Först åkte chanel brillorna på och skinnjackan men det bytte jag snabbt ut mot tjock jacka och halsduk.
Inte speciellt skönt  ute.
 
 
  Inne på Jack&Jones
 
 
    Max i provrum
 
 
    Här har Max hoppat upp på kassan för borttagning av larm
 
 
     HAHAHAHA
 
 
       Mina fina killar
 
 
     Dagen Outfit.
 
                       XO XO Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Fredagarna brukar innebära mycket folk i stan - speciellt när folk har extra pengar i fickan! :)

2013-03-01 @ 18:11:28
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Skitfin översta bild på dig med solbrillorna!

Kan tänka mig att det var mycket folk i stan, fyyfan haha...

Kraaamar!

2013-03-03 @ 20:38:33
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0