Massa samtal.

Först ringde Brorsan och snackade och det hör inte till vanligheten, jag saknar min bror.
kul att höra att alla i vaxholm mår bra.
 
Sen pratade jag med Mamma, jag tycker synd om mamma, hon kämpar som en galning med sitt vårdjobb och tar knappt rast. Är ärligt orolig för henne. Hur mycket orkar hon ?
 
Sen ringde Inger med massa goda nyheter som gäller henne, jag är glad för hennes skull. Hon förtjänar allt
 
Och nu ringde Max, vi gick igenom hans arbetstimmar och snacka lite skit.
 
Strax måste jag kissa Sune och sen är det dallas.
 
                 Kramar Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: benedit ♥

sv; blir väl att träffa vänner och så, dudå? :)

Svar: träffa släkt och äta snarrKramiz M
Maria Höglund

2013-03-25 @ 19:01:15
URL: http://moufieeh.blogg.se/
Postat av: Emeliie

Kvällen var jätte bra tack :)

2013-03-25 @ 19:53:25
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se
Postat av: Anonym

Fan vilken härlig människa du verkar vara, dessutom skriver du alltid så uppmuntrande och intresserat till andra på deras bloggar (några som jag läser i allafall :)). Tycker själv att man ska försöka hitta det positiva hos andra och blir glad över såna som du som verkar gilla samma stil...tack för att du finns och muntrar upp (bloggar ej själv)!

2013-03-25 @ 21:55:16
Postat av: Oliv

sv. Jaa jag har gjort min header själv:))

2013-03-25 @ 22:07:40
URL: http://uhoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0