Min dag.

 
Min dag har varit bra, jag har kännt mig lite krasslig men det går liksom över på dan...
Full rulle på jobbet och efter jobbet drog jag till Haninge C.
 
Jag skulle byta batterier på 2 av mina 6 klockor men det kostade 89 kr st så jag bytte bara på 1 klocka.
I går när jag rensade och sorterade bland alla mina smycken så såg jag att 4:a av mina klockor stannat och att batterierna hade tagit slut. JAJA jag får byta en varje månad. annars känns det som man lika gärna kan köpa en ny klocka för samma slantar.
 
Nu har vi ätit rester från igår med massa vitlök. (lövbiff)
 
I morgon jobbar jag ute med hembesök och sen ska jag till äckel gyn....
 
  Ha en fin kväll / Maria
 
                       
 
     Word.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0